Tunga beslut. Livsavgörande val.

3 kommentarer
Jag och Louis har beslutat oss för att gå isär.

Min vardag rullar på som alltid annars och på samma gång är den helt uppochned.

Vi är iaf mycket goda vänner och det här är ingenting som ändrar vår inställning till varandra eller som föräldrar :)

Det är vad som sker i mitt liv just nu.
Och som ni säkerligen förstår så kommer vi inte ett flytta till England utan vi flyttar hemåt igen.


 
1 Anna:

skriven

Så tråkigt.. :-( Men jag förstår att det måste vara jättejobbigt att ha ett distansförhållande. Väldigt trist iaf.

2 Anna:

skriven

Har du träffat någon ny? Verkar så på sina instagram bilder.

Svar: Jag är inte i ett nytt förhållande och kommer heller inte gå in i ett nytt på länge :)
Mimmi Åström

3 Rebecka :

skriven

Har följt din blogg sen 2013 , hoppas allt fixar sig för dig snart!: (bloggar ej längre men tittar in på bloggar ibland, följer alla på instagram) :))

Svar: Tack! :) det hoppas jag också.
Mimmi Åström