1 Tina:

skriven

Mysstund för lilla Lo

2 Lisa:

skriven

Åååh så sött <3 Verkligen söthetsdöden!

3 Anonym:

skriven

Söthetsdöden ?

4 Jonna:

skriven

Åh! Sötare än sötast!

5 Sara:

skriven

Men ååh jag sitter här och läser din blogg och gråter lite också ler jag om vartannat. Tänk vad livet ska vara som en strid och vad man ska behöva gå igenom! Du verkar fantastisk och en underbar mamma!
Jag såg dumma människors kommentarer och jag förstår inte varför man måste kommentera om man inte har något vettigt att skriva! Det är synd att såna kommentarer tar energi från än. Hoppas att du inte tar åt dig av dom!
Otroligt fin blogg har du! :)

6 Sara:

skriven

Men ååh jag sitter här och läser din blogg och gråter lite också ler jag om vartannat. Tänk vad livet ska vara som en strid och vad man ska behöva gå igenom! Du verkar fantastisk och en underbar mamma!
Jag såg dumma människors kommentarer och jag förstår inte varför man måste kommentera om man inte har något vettigt att skriva! Det är synd att såna kommentarer tar energi från än. Hoppas att du inte tar åt dig av dom!
Otroligt fin blogg har du! :)