1 Jenny:

skriven

Förstår mig inte på hur folk orkar lägga sig i, en mamma vet vem som är pappa till sitt egna barn, punkt slut!
Sitter i samma sits gällande papparollen, bara så ni vet, en pappa är inte något man blir genom att knulla utan det är vad man gör sig till!
En pappa finns i ens vardag och liv, tar sitt ansvar och älskar sitt barn! Stå på dig Mimmi, du ska inte ens behöva lägga ner din tid på såna här idiotiska kommentarer!!!

2 Jenny:

skriven

Förstår mig inte på hur folk orkar lägga sig i, en mamma vet vem som är pappa till sitt egna barn, punkt slut!
Sitter i samma sits gällande papparollen, bara så ni vet, en pappa är inte något man blir genom att knulla utan det är vad man gör sig till!
En pappa finns i ens vardag och liv, tar sitt ansvar och älskar sitt barn! Stå på dig Mimmi, du ska inte ens behöva lägga ner din tid på såna här idiotiska kommentarer!!!

3 Mariah, mamma till Cornelia.:

skriven

URSÄKTA, ÄR DOM DUMMA I HUVUDET ELLER?! Kan folk inte bara knipa och sköta sig själva? Bry dig inte om dom mimmi!!

4 Anna:

skriven

Onödig kommentar. Även om man ej är biologisk pappa så kan man vara en bättre pappa iaf

5 Therese:

skriven

alltså, att folk ska vara så bajsnödigt sugna på o lägga sig i allt då.. det angår väl inte nån annan än er! Kram på dig ♥

6 millis:

skriven

Mina barns mormor, är inte min BIOLOGISKA mamma, men den som varit min mamma under min uppväxt!! Det är väl självklart att Louis är hennes pappa, den enda pappa hon hade ju!! eller?? blod är inte tjockare än vatten alla gånger, han är ju den som visat intresse & kärlek för denna lilla ängel, eller?? Mimmi, bryr dig inte om de små elaka troll som finns, & ska hela tiden förstöra för andra.. det viktigaste är väl vad du & Louis känner & tycker!! <3<3
Stor kram till dig!

7 Jessi :

skriven

Hur F*N kan den personen skriva att det inte är hennes pappa.

Vad jag har lärt mig så är det inte det blodsliga som är familj. Utan dom som finns omkring en.
Som ger en kärlek, trygghet och regler.
Och vad jag läser så ser jag Louis som pappan...
Äkta faderliga känslor till Lilly.

Hoppas du slipper fler såna kommentarer.... <3<3<3

//En som har sin biologiska mamma och en adoptivfar.

8 sofie:

skriven

VEM är det som skriver så puckade saker?!

9 Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida:

skriven

Håller med dig.. Folk är så patetiska!

10 S:

skriven

Pappa är man inte automatiskt för att man har gjort någon på smällen,
En pappa är den som älskar barnet ovillkorslöst och gör allt för barnet!

Så det där var den dummaste kommentaren jag någonsin läst.

11 Maria:

skriven

Jag måste bara säga att jag beundrar dig att du orkar kämpa o fortsätta med din blogg trots alla sjuka/konstiga kommentarer du får!
Att folk orkar dem måste ha för lite att göra.
Kämpa på o lycka till med bäbis!
Kram