1 år sedan...

8 kommentarer

För ett år sedan blev Lilly till.
29:e oktober 2010..
Världens finaste Lilly,
Jag saknar dig!


Jag ångrar nästan att jag födde dig.
Jag önskar att du vore kvar i min mage så jag fick skydda dig föralltid!

Tack för allt du gett mig...

 
1 Längtan:

skriven

Det finns inga ord, men jag vill beklaga er enorma förlust. Så oerhört orättvis och fel att en perfekt liten tjej ska bli en ängel.



Många kramar till dig.

2 Jonna:

skriven

Inga ord hjälper.. Inga ord betyder något.. Inga ord gör någon skillnad..



Du finns i mina tankar.. Vi känner inte varandra, men du finns där..



Men kärleken mellan dig och Lilly försvinner aldrig.. Den kommer alltid vara levande och aldrig ebba ut...



<3



3 Therese:

skriven

Vet inte alls vad jag ska skriva för att inte göra din smärta värre... Har inte på länge gråtit så som jag gjorde när jag hittade tillbaka till din blogg nu igår! Kan inte ens föreställa mig din smärta, du finns i mina tankar <3

4 Emma - mamma till ebba:

skriven

Men ush vad hemskt.. Beklagar. Kan inte tänka mig in i din situation och hoppas att jag aldrig behöver uppleva det heller. Det är så otroligt orättvist att en liten bebis ska försvinna sådär plötsligt. Du är stark som orkar leva vidare. Jag vet att jag aldrig gjort det om min dotter hade dött, jag hade velat vara med henne och följt efter henne samma tid jag hittat henne. Beundrar verkligen er som orkar fortsätta och se framtiden. Jag gråter för din skull , det är ju så orättvist!! Vila i frid lilla Lilly. Massa kramar från mig och min familj!

5 Maria:

skriven

Jag blev så tagen av dina ord, dina bilder på daywievs... Kunde inte sluta läsa... Din blogg... All saknad, sorg & känslan...

Jag önskar det fanns ord bra nog till tröst.. Världen är så orättvist.. Ingen ska behöva genomgå det du gör... Du är så stark som orkar skriva om det.. Kanske är det just ditt sätt att bearbeta..

Vill bara skicka en tanke!

Ni ses snart på den andra sidan.. Jag tror att för henne kommer det bara kännas som en sekund ni varit ifrån varandra.. Att du ska behöva leva med saknaden så mycket längre har jag inte svar på, men jag vet att det kommer vara värt det när ni åter ses!

All styrka till dig!



//Maria

6 Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}:

skriven

Hej! Jag beklagar så hemskt mycket! Jag vet hur ont det gör att förlora sin dotter då jag har förlorat båda mina döttrar. Jag förstår smärtan, sorgen och hatet man kan känna.

Jag blev tipsad om din blogg och nu när jag läste igenom den så såg jag att vi inte bor långt ifrån varanda. Jag bor nämligen i Gävle.

All styrka till dig (trots att jag vet att man inte känner sig stark) <3

7 Linda:

skriven

Åh, siter här och storbölar. Fick själv en dotter den 20/7 och bara tanken på att förlora henne känns som döden. Det gör ont i hela mig att din underbart fina flicka aldrig vaknade igen. Jag kan inte ens föreställa mig vad du går igenom!!! Jag är verkligen hemskt ledsen för din skull!! Om jag hade fått en önskan här i världen, hade det varit att spola tillbaka i tiden och låta din fina,fina flicka leva!! Alla kramar och kärlek till dig! <3

8 Madelen:

skriven

Beklagar =( Vet att mina ord inte tröstar dig men du ska veta att jag menar det av hela mitt hjärta..