Älskade unge ❥

3 kommentarer
Haft en jobbig vecka i skolan, ovanlig tung och seg och har inte haft någon som helst koncentration.
Alldeles för mycket tankar om allt och inget.
Nedräkningen är jobbig.
Jag längtar till dödsdagen är förbi.

Idag träffade vi några andra änglamammor.
Var en mysig träff trots Lo's väldigt dåliga humör idag.
Hon som alltid är så glad annars! :)






Lo ska få en kattunge.
Vi har inte riktigt bestämt namn på den lilla tösen ännu men det kommer väl :)
 
1 Maria:

skriven

Tack för idag och Lo är så söt och go, trots att hon kanske inte hade sin bästa dag, men hur kul är det att sitta på ett cafe med massa tjattrande mammor då :)

2 moa:

skriven

Hej.
Jag undrar vart du har köp överkastet någon stans?

Svar: Det är köpt i London.
Mimmi Åström

3 Nina:

skriven

Mössa på barnet när ni är ute kanske? Speciellt när de regnar? Du verkar aldrig sätta på de på ditt barn...? Det är ju tyvärr inte sommar.

Svar: Fast huruvida mitt barn har mössa eller inte har ju inte du med att göra?
Om hon själv tar av sig sin mössa varannan minut så är det ju så. Nej, det är tidig höst och 15 grader ute. Aldrig ha mössa på mitt barn? Haha nej jag brukar inte ha mössa när det varit 30-35 grader en hel sommar ;)
Mimmi Åström