Veckorevyn och tankar.

Kommentera

Idag kommer en fotograf från Veckorevyn hit och ska ta porträttfoton av mig och Lo.
Jag är jätte nervös, jag gillar inte direkt att stå framför kameran utan trivs betydligt bättre bakom den..

Men ja, i nästa nummer är det en intervju med mig med.
Om hur livet gått vidare efter att jag fått ett syskon till min ängladotter, att man kan bli lycklig och leva ett normalt liv igen.

Men det blir nog bra, jag delar gärna med mig och kan mina ord hjälpa, om så endast en, nydrabbad änglaförälder så är det värt det.
För aldrig har jag känt mig så ensam som efter Lilly dog. Så liten och obetydlig.

Mina tankar finns ofta hos en familj härifrån Sandviken.
De förlorade deras lilla Tyra på Lilly's dödsdag... 7 oktober.
Att jag ligger exakt två år före i min sorg.
Hur jag så ofta slungas tillbaka i tiden och vips så är jag där, endast 8 månader efter den ofattbara och fruktansvärda händelsen som tog min lilla flickas liv.

Men just idag är alla mina tankar hos en fantastisk tjej. Jonna!
Hon har en gudomlig tös i himmelen som heter Emma.
Emma är väldigt jämngammal med Lilly.
Två juli-flickor ♡
Emma blev bara 1 år och 9 dagar gammal.
En tjej som föralltid kommer finnas i mitt hjärta och i mina tankar.
Och idag blir Emma STORASYSTER!

Äntligen är deras långa väntan över :')
Och nu går jag som på nålar här hemma i väntan på lyckans sms om att allt gått vägen.
Jag ber till högre makter att de inte ska snubbla precis på mållinjen, livet får inte vara så vidrigt och orättvist. Så är det bara.

Nu lär jag sätta fart här hemma, ska kasta i Lo lite mat innan hon ska sova en lite för sen middag och sen kommer ju fotografen.