Juli kom även i år.

2 kommentarer

Julimånad är här.
Blandade känslor även i år.
Sån lycka, sån sorg, sån ilska och ångest.
Den här månaden skulle ju vara årets gladaste månad. Årets höjdpunkt.
Min förstfödda dotters månad.
Jag blev mamma. Juli 2011.
Den vackraste stunden i livet, kl 01:37.

Nu är den dagen, 27/7, fylld med sådan ångest.
Vi står inför ännu en födelsedag utan födelsedagsbarn.
Lilly's tredje födelsedag.

Kan inte förstå. Den tredje utan henne.
Tänk så stor min tjej skulle varit nu!

Du fattas oss varje minut av varje dag älskade lilla grislisa ♡

Jag försöker så att se denna dag som något fint,
Lilly föddes ju då, hon gjorde mig till mamma.
Allt som tidigare betytt något i mitt liv bleknade
och allt som spelade någon roll var ju HON.
Det lilla trollet som låg i min famn, världens vackraste barn.

Men att fira ännu en födelsedag utan henne gör mig illamående.
Jag vill inte. Vill helt hoppa över julimånad.
Så tungt, så orättvist. Det är så fel att det inte ens finns ord.

Lilly Malou Kiwi ♡ 110727, 01:37.

 
1 Hanna :

skriven

Kan inte förstå hur det känns. Kram!

2 Moa:

skriven

vart har du köp den där vita kaninen på hyllan?