Levande barn. Vilken dröm! ♡

3 kommentarer
Världens finaste flickor har jag fött  

Tänk om jag en dag kommer bli så lyckligt lottad att jag
får föda ännu ett levande barn. 

Vilken lycka. Vilken dröm.
En lillasyster till? Eller kanske en lillebror?

Undra hur livet kommer se ut med två levande barn.
Och min älskade stjärna i himlen  



 
1 Maria Larsson:

skriven

Jag har sett att du ibland kallar din dotter för poppan eller om det var puppe (kanske båda?). Jag undrar var du har fått dom namnen ifrån? Är det bara nåt du kommit på själv eller betyder den/dom något? :)

Svar: Hon kallas puppe :) Alltså det är lite både och, Puppe betyder docka på tyska, hon är min lilla docka <3 Men det kom från början från namnet Poppy som jag hade som topp 3 till henne :)
Mimmi Åström

2 Mimmi:

skriven

Gud vilken vacker bild! :')

3 moa:

skriven

Vart har du köpt den där kaninen