1 Anonym:

skriven

Jättefint du har hos henne, hoppas de får stå så och ingen förstör. Lilly är nog glad över att ha en så fin plats.

2 Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}:

skriven

Lilly har fått det så fint Mimmi! Men jag måste ju fråga vart du har fått tag på stenarna med texterna på? Jag har letat som en galning efter sådana stenar till mina flickor men har inte hittat nån :/ Så svar uppskattas! Massa kramar från en änglamamma till en annan <3

3 Anonym:

skriven

Du har gjort så fint åt Lilly, den finaste gravplatsen jag sett. Men ändå så fruktansvärt och orättvist. Jag kan inte föreställa mig! Varför?

4 Monia - mamma till Tuvalie:

skriven

gud så fint du ha gjort det!

5 Mica - Änglaförälder till Nicholaj & gravid:

skriven

Vad fint du har gjort det för henne. <3

6 Malin mamma till Savannah:

skriven

vad fint lilly fått det <3

7 Hanna - Mode och min vardag:

skriven

Vad fint du gjort.

8 Frida - Mamma till Liam och bebis i magen:

skriven

Vad fint du har gjort hos henne. Det är den finaste gravplatsen jag sett! kramar!

9 Caroline:

skriven

Vad fint du har gjort åt henne. Beklagar sorgen, kram

10 Frida- snart tvåbarnsmamma:

skriven

Gud vad fint hon har det!

11 Anonym:

skriven

åh Mimmi <3 så himla fint i det förtjänar vår lilla ängel !!!!!

12 Nathalie:

skriven

älskade Lilly, så oerhört fint Mimmi!! det är hon värd vår älskade lilla ängel <3