Torrt.

En kommentar
Ja här var det bloggtorka!

Jag har absolut noll energi efter min första skolvecka på 5 år.
Japp, jag har minsann börjat skolan!

Är nu inne i graviditetsvecka 14, misstänker starkt att jag har känt första "bubblet" från den lilla.
Idag faktiskt. två små "bubbel".

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen sova, imorgon är det ännu en skoldag.
Vi ska dock ut på marknad hela dagen :)


Och ja, jag har också fastnat i träsket, blir mer bilder där och uppdatering.
p0ppaN heter jag, med nolla.

 
 
1 Maria Nilsson:

skriven

Krävs en hel del kraft att klara av att sitta och koncentrera sig, inte konstigt du är trött. Sen blir ju en del trötta när de är gravida.
Du kanske skrivit om det och jag missat det, men tänker du få reda på om det blir en kille eller tjej när du gör ultraljudet?

Svar: ja det tar verkligen energi! Både att konsentrera sig och vara gravid.Ja vi ska kolla könet :)
Mimmi