1 Elin:

skriven

Jag vill gärna fortsätta följa dig på bloggen :)
Elin - Igor och Ivans mamma

2 Tessan- Änglamamma:

skriven

Jag vill gärna fortsätta läsa, om jag får :)

3 Marie wikstrand:

skriven

Jag vill ju kunna följa dig o fisan<3 :)

4 Linda:

skriven

Vill hemskt gärna fortsätta följa dig :)

5 Tina:

skriven

Skulle vara trevligt att få fortsätta följa din vardag och sorg

6 Louise:

skriven

jag vill! <3 [email protected]

7 Anonym:

skriven

[email protected] :)

8 tiffy:

skriven

Skriv gärna lösen till mig på fb ;)

9 Jozzan:

skriven

Hej
Jag löser alltid din blogg jag skulle vilja kunna fort sätta göra detta.

10 Jozefphina Westlund:

skriven

Hej
Jag läser alltid din blogg jag skulle vilja kunna fortsätta göra detta. Mvh Jozzan

11 Josefine - Blivande tvåbarnsmamma ♥:

skriven

Jag skulle gärna vilja ha lösenordet så att jag kan fortsätta läsa din blogg. :) Kram!

12 Sandra:

skriven

Jag vill gärna ha :) [email protected]

13 Mi:

skriven

Hej, har följt din resa och gör det gärna i fortsättningen.

14 SandraKatarna 26 år & 2 barnsmamma <3:

skriven

Jag vill gärna ha lösenord om jag får :)

15 Maria:

skriven

Jag vill ha lösenordet om det är okej, jag har följt dig i te år och vill gärna fortsätta med det :)

16 Emma Bergström:

skriven

Jag vill gärna fortsätta läsa.

17 Frida:

skriven

Hej Mimmi!
Jag vill jättegärna ha lösenordet om det är okej:)

18 Lizz:

skriven

Jag har följt din blogg jättelänge och vill hemskt gärna ha lösenordet. Men jag förstår självklart om du inte vill ge den till någon okänd :)

19 amanda:

skriven

jag vill gärna läsa vidare, har följt dig här sen jag hittade dig på bdb.

20 Lina:

skriven

Hej!
Jag tittar in här nästan varje dag och fortsätter gärna med det om jag får :)
/Lina

21 Anonym:

skriven

Jag vill gärna fortsätta läsa. Jag kommenterar inte ofta, men jag har följt dig sen Lilly föddes.

22 Elionora:

skriven

Jag vill gärna ha lösenord till bloggen! :)

23 Mia Åström Ylitalo:

skriven

Hej vill gärna ha lösenordet till bloggen :)

24 amanda:

skriven

Hej, jag skulle gärna vilja fortsätta läsa! :)

25 Alexandra:

skriven

Ååh jag vill ha lösenordet!

26 emelie:

skriven

Hej!
Jag såg att du ville sätta lösenord på din blogg. Jag vill gärna fortsätta att följa er via bloggen.

/
Emelie, mamma till två små troll, Selma och Olle

27 Josefine:

skriven

Jag fortsätter gärna att följa dig om jag får :)

28 mia:

skriven

Jag har följt dig hur länge som helst, men kommenterar sällan. Jag vill väldigt gärna fortsätta följa dig och Lo. Med vänlig hälsning Maria från kristianstad

29 Linda:

skriven

Vill gärna ha lösenordet :)

30 Linnéa:

skriven

Jag vill jätte gärna ha lösenordet, har följt dig ett tag och gillar din blogg mycket, du verkar vara en undebar människa snäll & stark.

Linnéa

31 cherie walfridsson:

skriven

Jag vill gärna fortsätta följa dig :) min mejl: [email protected]

32 Pernilla:

skriven

hej! jag vill gärna fortsätta följa din blogg, om jag får. mvh Pernilla

33 Anonym:

skriven

Vill gärna fortsätta följa din blogg

34 liza:

skriven

Jag vill gärna ha ditt lösen hit :)

35 Natta :

skriven

Jag har följt din blogg länge och skulle gärna fortsätta med det om jag får =)

36 Anna:

skriven

Vill gärna ha lösen :) [email protected]

37 Tina:

skriven

Hejsan!
Hittade hit till din blogg när jag väntade min lilla flicka för snart tre år sedan! Har följt upp- och nergångar!
Tappade bort adressen för någon månad sen och hittade nyligen tillbaka :-)
Jag förstår att du vill låsa din blogg och respekterar detta! Hoppas jag ändå kan få fortsätta följa!
Vänligen
Tina

38 emilia:

skriven

Jag vill gärna ha lösenord :)

39 Maria Dahlqvist:

skriven

Hej, jag vill väldigt gärna ha lösenord till din blogg. Har följt dig länge men sällan jag kommenterar.

Hälsn, Maria

[email protected]

40 Emelie Petersson:

skriven

Jag fortsätter gärna följa dig på bloggen Mimmi. Kramar Emelie Theodores mamma! [email protected]

41 emelie:

skriven

hej
jag vill gärna ha lösen till bloggen

42 Unni :

skriven

Hejsan!
Jag skulle gärna vilja ha lösenordet om jag får det. Jag tycker det är kul att följa dig och Lo i eran vardag. Ja har ju följt dig enda sedan 2011 när vi båda vänta våra första prinsessor :)
Ha det bra! Kram

43 Veronica:

skriven

:)

44 Lina:

skriven

Hej! Skulle gärna vilja fortsätta följer er vardag. :)