1 Camilla Hansen:

skriven

Hej!
Efter att våran lilla Saga-Li blev en ängel och jag blivit med i en facebookgrupp skrev du till mig på Facebook, men jag kunde inte svara då ditt meddelande till mig stod att det var från "facebook user" av någon anledning. Av en slump hittade jag till din blogg när jag sökte runt bland andra änglamammors bloggar.
Så fint du skriver och delar med dig av både glädje och sorg, jag har suttit en lång stund och läst och tårarna rinner. Återigen känner jag att livet är så fruktansvärt orättvist. Det finns ingen rättvisa alls och det gör mig så frustrerad och ledsen. Jag har svårt att finna ord vad jag ska skriva - det är så många tankar, sorg och omtanke mellan raderna jag skriver - men får inte ut det i ord eller text. Det du skriver berör.
Kram - från en änglamamma till en annan / Camilla Sandviken

2 Rebecca - mamma till H och S!:

skriven

Va fin bloggen är! :)

3 jasmine:

skriven

vad ni är fina och vilken fin blogg :)