21 dagar ♡

4 kommentarer

Idag är det 21 dagar till igångsättningsdagen.
3 långa men ändå förhoppningsvis snabba veckor.

14 dagar tills Louis kommer hit!
Finns inte ord för hur skönt det ska bli.

Jag längtar såå, efter er båda! ♡

 
1 Stina - Mamma till Leon:

skriven

Har funderat ett tag pa hur du/ni uttalar bebisens namn? Ar det Lo som i Lo-djur eller Lo med engelskt kling? Vilket som ar bada fint! :) Kram

2 Sarah - BF 130210 ♥:

skriven

Är det tänkt att Louis ska stanna "för gott" den här gången? :)

3 Matilda:

skriven

Stannar han då? :)

4 Jeff:

skriven

Hej! Måste bara säga att du är så sjukt grym! Så stark! Följer din blogg som blivit min ledstjärna genom mitt egna äventyr :) har en dotter född i vecka 28 så vi är fast på sjukhuset o när hoppet tryter brukar jag läsa din blogg och se alla fina mysiga bilder på dina vackra döttrar och de får mig att stå ut en dag till här på sjukhuset:)
Sen har du väldigt bra smak! Älskar din inredning och alla söta fina kläder, både lillys och lo's :) du borde lägga ut tips på fynd eller affärer du gillar att handla från :)
Tack iaf för att du och dina barn lyser upp åt oss :)