2 years!

3 kommentarer
Idag har jag och Louis varit tillsammans i 2 år!
Vi har gått igenom mer än de flesta gör under en hel livstid..

Jag älskar dig!
 
1 None None:

skriven

Du och Louis har varit tillsammans i 2 år, du fick veta att du var gravid med Lilly i november 2010, men ändå är inte han pappan? Hm, hade ni uppehåll när du blev gravid? Menar inget illa med frågan, blev bara lite fundersam. Önskar er all lycka med Liten i magen nu. :)

Svar: Du har uppenbarligen inte följt min blogg i mer än 1 vecka.Istället för att kommentera från en blogg man inte ens kan besöka så kan du läsa på lite.

Ursäkte om jag låter kort men jag är fruktansvärt irriterad på alla jävla kommentarer om vem som är Lilly's biologiska pappa!!
Mimmi

2 Linnéa:

skriven

Grattis till er:)

3 Linnéa:

skriven

Grattis till er:)