FRÅGESTUND!

32 kommentarer

Jag har så himla mycket läsare just nu, allt mellan 550-950 VARJE dag. (för mig är det sjukt mycket)

Så jag tänkte ha en frågestund, får mycket frågor i kommentarerna. (ni är väldigt dåliga på att kommentera...)

Så ja, nu kör vi. FRÅGESTUND!
fråga vad ni vill...

 
1 Anonym:

skriven

Ska din pojkvän flytta till sverige?

Planerar ni ett syskon till Lilly?

Hur mår du just nu?

Hur ser dina dagar ut?

Ska du till London något framöver?



Och en sista sak du är ju sååå jävla snygg och din dotter hon är den vackraste av alla änglar där uppe <3

2 Maria:

skriven

Hittade din blogg i o m reportaget i Arbetarbladet, då någon stulit från din flickas grav. Jag har sedan fortsatt att följa den - mer eller mindre frekvent. Vill inte fråga något, bara säga att jag önskar dig all lycka och hoppas att du orkar komma framåt..

3 Jennie:

skriven

Hur träffades du och Louis? :) Är Louis Lillys pappa?

4 Monia:

skriven

såg att du låg på topplistan på blogg.se under kategorin familj :)

5 Emma Persson:

skriven

tänker du någonsin att du kunde få allt ogjort? tex, om du sovit hemma istället eller typ inte sovit den natten osv?

och vad var din första tanke när du märkte att lilly inte andades?

Ta inte illa upp av frågorna. KRAM

6 Matilda:

skriven

Försöker du och Louis bli gravida? :)

7 linda:

skriven

Varför var di otrogen mot din kille, och hur kunde du behålla ett barn när de fanns så många olika killar .. Och vissa av dom hade familj som jag hört har splittrats pga dig.

8 Ida - mamma till Isabella:

skriven

Först och främst vill jag uppmärksamma Lilly's 6-månadersdag, och hur mycket jag önskar att ni fick fira den tillsammans♥



Jag undrar om du har några planer på att flytta till England och bo där med Louis, eller om han ska komma och bo med dig? :)



Jag hoppas att du inte tar illa upp av den här frågan, eller att den kommer för tidigt... Men tror/vill du att Lilly att bli storasyster i framtiden?



Många kramar från oss

9 hanna:

skriven

Har du några framtidsdrömmar? Vilka är de?

10 Charlotte:

skriven

Försöker du bli gravid igen?

11 Anonym:

skriven

det är förvirrande det du skriver, att du planerade barn med din fästman men du "råkade" bli gravid med den där Mattias? hur går de ihop? blir så nyfiken! Hade ni öppet förhållande eller vad? accepterade han direkt, din fästman alltså, att du bar en annan mans barn?

12 Matilda:

skriven

Hej :)

Jag undrar hur du och Louis träffades :) ...och vem är Mathias?

13 Anonym:

skriven

Tror du på himlen?

14 mikaela:

skriven

hej <3 jag måste bara fråga.. hoppas att du inte tar illa upp. men hur tusan gör du för att orka?? bara att kliva upp och orka vara?. jag har tänkt tanken på vad jag skulle göra om det skulle hända mina barn nått och givetvis så kan man inte föreställa sig den smärtan! men jag har 2 barn och skulle det hända ena barnet nått så skulle jag ju inte ha nått annat val än att kliva upp och få vardagen att fungera. tycker att du är så imponerande så att jag blir helt rörd. hoppas att du inte tog illa upp av min fråga. och tack för att jag fick bli din vän på face. många kramar

15 Sandra:

skriven

Först och främst beklagar jag det som inträffat din dotter. När jag fick missfall så tyckte jag att det var jättejobbigt.. Men jag kan inte ens föreställa mig hur det måste ha varit för dig att mista ett kärt barn, som du under ett par månader haft vid din sida och lärt känna.. Skickar många styrkekramar! <3



Och nu till din frågestund..

Detta kanske är en känsliga frågor, du måste absolut inte svara.



När upptäckte du din graviditet? Hur var graviditeten i sig? Kämpor osV?



Posta gärna en kommentar på min blogg när/OM du väljer att svara på dessa :)



/S

16 m:

skriven

Kan du inte förklara det här med lillys pappa/bio.pappa ? Känner inte dig, så fattar ingenting när du skrev att hon var planerad men med fel pappa typ... :/

Vill du ha syskon till lilly i framtiden?

Hur har lillys pappa tagit allt som hänt? ( både biologiska och hennes "pappa")

17 Malin mamma till Savannah:

skriven

Jag blir lite nyfiken, du brukar skriva i bloggen och på facebook om nån som heter Viggo, är det ett husdjur du har eller nå syskon? :)

18 Johanna:

skriven

Du fick låna en av himmlens vackraste änglar<3 beklagar att hon inte fick stanna hos dig...



Jag undrar

Vill du ha ett syskon till Lilly?

19 Anonym:

skriven

Kristoffer var pappa till lilly va? Hur tog hans flickvän det och hu tog han det? Nyfiken ..

20 mija:

skriven

du kanske redan skrivit svar på detta i din blogg. men frågar iaf om det är okej. när träffade du din engsman. allså din nuvarande fästman. kramar

21 Natalie:

skriven

Är de Louis som är pappa till Lilly eller?

22 Madelen:

skriven

Hur mår du?

23 Angelica - Mamma till Vincent och Minnéa:

skriven

Jag har några frågor :-)



1) Hur och när träffades du och Louis?

2) Vad gjorde du innan du fick Lilly? Pluggade? Jobbade?



Och så tog det stopp. Herregud vilken dålig fantasi man har. Kommer jag på nå mer jag undrar kommenterar jag väl igen då :)

24 amanda:

skriven

hur träffades du och louis?

25 Emelie - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen:

skriven

26 Emelie - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen:

skriven

Dum fråga nu kanske.. Men är du sugen på att skaffa barn sen i framtiden? Kram

27 Katinka, mamma till Elias och Nora:

skriven

Jag får börja med att beklaga sorgen över din fina ängel. Sedan så tänkte jag ställa en fråga som kanske är svår att svara på men iaf: Hur ser ditt liv ut om två-tre år? Vill du ha flera barn ect?



Massa styrke kramar

28 Nathalie:

skriven

Vad får dig att fortsätta kämpa? Bara genom att föreställa mig den smärta du går igenom varje dag blir jag vimmelkantig. Vill inte ens föreställa mig smärtan det skulle betyda att förlora min son. Hur klarar du det? Vad får dig att hålla huvudet ovanför vattenytan?



Det är något som jag undrat... Jag beundrar dig att du klarar det i alla fall. Det vill jag att du ska veta.

Kramar!

29 Sanna:

skriven

Har en liten fundering. Du skrev att du och Louis planerade barn. Men sen blev du gravid med en annan, Mattias eller vad han heter? Har för mig att du skrev förut att du aldrig varit otrogen eller så.. Hade du och Louis bara ett uppehåll eller.. ? Lite svårt att hänga med :)

30 annie:

skriven

hur ser en vanlig dag ut för dig? typ när går du upp, vad gör du, när lägger du dig osv :)

31 annie:

skriven

Jag har en fråga till dig darling..:) när kommer du hit? Jag längtar ju efter dig! <3

32 Malin:

skriven

Hej !!! jag läser din blogg och jag har följt ditt inlägg sen du berättade att din kära tös lämnat jordlivet och MÅSTE få säga!! jag beundrar dig,du är stark!! och din dotter va såå vacker. har en tjej på 3 år och vet inte va jag skulle tagit mig till om når hände henne!!