Börjar likna sahara härinne.

Kommentera

Sån extrem bloggtorka...

Imorgon åker jag iaf till England, äntligen!
känns som att det var år sedan jag var där sist...
Fast ja, det var ett bra tag sedan. November!


Blir där i 15 dagar sen drar jag till Göteborg i en vecka :)
Äntligen får jag träffa finaste Annie och ett litet gäng från änglagruppen.

Sen jag skrev sist har jag:
möblerat om lite i vardagsrummet.
lärt känna katten.
tatuerat mig.
haft femhundsjuttioelva ångestattacker.
(det gör alltid lite ondare när någon får en flicka....)
plågat mig själv med att kolla på förlossningsbilder.
träffat världens finaste systerson, som nu har hunnit bli hela 10 månader.
bytt ring i septum och medusan är nu läkt.
och tagit onormalt många långpromenader med Zid.

Och ni ska få veckan i ett par bilder.