Svar till Stina!

3 kommentarer

Kul att du läser, även fast jag är så dålig på att uppdatera imellanåt.. Vi träffades i Göteborg faktiskt, vid en mindre guildträff med gamla guiden från WoW. Ett spel ingen av oss spelar längre. Planen är att han ska flytta till Sverige då ingen av oss vill bo i England :) han bor strax utanför Camberley, inte allt för långt ifrån Farnborough. :)

 
1 Anonym:

skriven

Hej! Grattis till Lillys lillasyster som är på väg, tack för en bra blogg.
Jag undrar vilken guild ni spelade i? :)
Kram elionora

Svar: Tack så mycket! :)
Vi spelade i Dark Horizon :)
Mimmi

2 Sofia:

skriven

Hej Mimmi! Med risk för att verka konstig... men jag flyttade från Sandviken för 4 år sen och kommer då och då tillbaka på besök. Sist så såg jag faktiskt dig på håll. Där gick du, en tjej som jag vet allt om och vars blogg jag läst i 16 månader och här gick jag, en person som du inte ens vet existerar. Det känns ju lite konstigt. Så min fråga till dig är: hur skulle du reagera om man kom fram och hälsade på dig? Skulle du tycka att det var kul att se ett ansikte på en läsare, eller skulle du känna dig trängd och obekväm?

Ps, självklart vet jag inte allt om dig, jag vet inte ens en bråkdel, så egentligen är du lika okänd för mig som jag är för dig. Men du förstår nog vad jag menar :)

3 ..:

skriven

va sällan du uppdaterar nu förtiden..

tråkigt :(