1 Anonym:

skriven

Och folk hänger upp sig på biologisk och inte för att.. ? Hur fan kan det störa någon att mannen som brydde sig mest om henne är pappa till skillnad mot svinet som inte ville ha henne?! En förälder är en människa som älskar, vårdar och bryr sig om barnet. Biologi har ingenting med föräldrarskap att göra!!

2 Lena A:

skriven

Hej Mimmi, jag har nyss hittat hit. Varför borde bio.pappan hängas för? Trodde ni var ett kärlekspar. Kram på dig

3 Maria Nilsson:

skriven

Folk är som de är. Ibland tror jag att de som stör sig och lägger sig i andras liv, gör det endast för att de inte orkar ta i tu med sina egna miserabla liv/problem. Du kan trösta dig med att en människa som är nöjd med sig själv och sitt liv, aldrig någonsin skulle såra en annan människa. kram

4 Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Mamma till Joline, född dagen innan julafton:

skriven

Håller med på första kommentaren där!

5 mia:

skriven

jag håller med ovenstående talare.. biologin har inte med saken att göra. . personer med för mkt fritid brukar roa sig med att såra andra. försök skaka av dig det. <3 kramar om

6 LiMaMe:

skriven

Lena A: Biopappan och Mimmi är inte ett kärlekspar. Hon är tillsammans med Louis, som bor i England och som hon anser är Lilly´s pappa. För det var/är han som brytt/bryr sig om henne. Biopappan verkar inte ha gjort det öht.



Fattar inte varför det är så svårt att ta in informationen. Folket här verkar återkomma och läsa regelbundet , om inte annat borde dom gå tillbaka och läsa om dom är intresserade av Mimmis livshistoria.



Fattar inte heller varför man hakar upp sig på vem som är biologisk pappa. Jag tycker det är upp till Mimmi att bestämma vem som ska räknas som pappa, om nu den biologiska ändå inte ens bryr sig. Hon vet väl bäst vem som lämpar sig att vara pappa till Lilly. Skärp er!

7 mimmi:

skriven

Kan ju säga såhär, jag tycker absolut att man inte ska hänga upp sig på vem som e biologiska pappan.



Min pojkvän som jag träffade i Jan, jag säger att han e mer pappa till min dotter än va biologiska pappan till Neoline någonsin varit. Min pojkvän träffar neo dagligen o vi bor ihop, hennes pappa träffar henne varannan månad eller nått sånt och kanske ringer en gång i månaden så .!