1 khrystyna:

skriven

Jag började gråta lite när jag läste det! Jag hoppas du kan stå på dina ben utan att ramla nu. Jag är verkligen ledsen! Jag själv har två små systrar som är tvillingar och är tre år. Kan knappt föreställa mig hur ont det måste ha gjort när din lilly dog.

2 Johanna:

skriven

Jag blir så ledsen när jag tänker på att du förlorat din lilla flicka. Hon är så söt och fin på bilderna du lagt ut. Har läst att du fann Lilly i sängen och jag gråter bara när jag tänker på hur din upplevelse kan ha varit. Fruktansvärt och orättvist är allting.. Även fast vi inte känner varandra så tänker jag ofta på er och vill skicka massor av kramar...

3 louise:

skriven

Vad fint skrivet,fin tavla, fina ni <3

4 anna:

skriven

Lider med dig... <3 gråter

5 Emelie - Mamma till Dewin & Wilton:

skriven

Min bror dom i plötslig spädbarnsdöd.. Inget roligt att hitta honom livlös i sängen.. Han blev bara 7 veckor! =(

Förstår verkligen va du går igenom, men det är så underbart att se att du lever för både Lilly och dig! Du är stark! <3

6 Kicki:

skriven

Vilken fin dikt. Jag har tänt ett ljus.

7 Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Blivande mor ♥:

skriven

Fy tusan så vackert <3 Ryser i kroppen och får tårar i ögonen :( Det gör så ont.. KRAMAR <3