bör sova.

En kommentar
Jag bör verkligen sova..
istället sitter jag här med värk i magen och väntar på att vattenkokaren ska bli klar.
H&M's webbshop är värdelös förresten!
Var ca 2 månader sedan jag besällde hem ett paket och har fortfarande inte fått en del av varorna.
(vet att det stog levereras när varorna åter finns på lager)
men dom finns ju för i helvete på lager nu, och det har dom gjort i flera veckor.
Så tänkte skriva ett mejl till kundtjänst, surprice.... DET funkar inte!
iiiih, så förbannad.
och ändå sitter jag och funderar på att klicka hem en söt pyjamas till lilla kiwi.
om dom är snälla så kan dom slänga med den tillsammans med resten av kläderna jag inte fått ännu,
så slipper jag betala frakt :)
ååååh, ser nu att jag glömt att slå på vattenkokaren......
inte undra på att jag aldrig fick mitt te!
Zid kommer in hit till köket med jämna mellanrum. (sitter i köket)
Och enligt honom själv är jag världens sämsta människa som inte lägger mig i sängen med honom.
Weezer förstår inte alls varför Cracky (mamma's hund som ska vara här i en vecka)
ligger i HANS soffa, så han ligger nedanför mina fötter.
Hör små gulliga snarkningar inne från rummet, älskade lilla "bajskorv" <3
 
1 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Svar: Ville är chihuahua och dvärgpinscher :)



Ha en fin kväll!