1 Elin:

skriven

Grattis finaste Lilly <3

2 Emma:

skriven

guuud, hon är så fantastiskt fiin <3

3 ninni:

skriven

så otroligt vacker. alla mina tankar gå till dig även om de inte hjälper . Din blogg berör mig, och du och din vackra Lilly ha satt ett djupt spår i mitt hjärta! Jag vill sända dig en massa styrkekramar, kan inte föreställa mig hur du känner. jag finner bara tre ord för dej : DU ÄR STARK!

4 v0nkis:

skriven

grattis sötaste lilla Lilly<3

5 Angelica-mamma till Vincent & Minnéa:

skriven

Jag hittade precis hit via mammamica. Och ja, jag finner inga ord!

Jag kan bara hålla med Ninni i kommentaren innan, du och din vackra dotter har verkligen satt sina spår hos mig. Även fast jag inte ens vet vem du är!

Jag sänder all min styrka till dig!!

Och från djupet av mitt hjärta, Så beklagar jag sorgen!!



6 ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥:

skriven

tack snälla du!



och vilken liten goding du har! såå söt!

7 ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥:

skriven

men gud, förlåt mig.. kikade ju in på din blogg tidigare igår... beklagar sorgen. kan föreställa mig hur det känns. många kramar till dig!

8 Mikaela - mamma till Viktor <3:

skriven

Grattis fina Lilly på 5 månaders dagen (i efterskott)! <3

Synd att du inte fick vara tillsammans med din mamma på jorden och fira din dag tillsammans med henne!